Slankehold i Odense til holdbart og varigt vægttab med faste træningsrutiner, som sikre dig en kropsforvandling som holder.

Drømmer du om en kropsforvandling som holde og et holdbart varigt vægttab, så er det præcis det du opnår med dette 10 ugers vægttabsforløb her i Odense.

Mit slankehold er en del af mit vægttabsforløb “Få drømmevægten for evigt” og for dig, som trænger til at sætte fokus på dig selv. Dig, som måske har glemt dig selv alt for længe.

Det er et slankeforløb for dig, som har brug for et kærligt spark bagi til at forandre din livsstil med gode faste træningsrutiner med professionel hjælp, så træning bliver en naturlig del af din livsstil nu og for altid.

Drømmer du om at opnå:

  • Kropsforvandling i takt med dit vægttab, her hvor du mærker glæde boble i dig indefra
  • En sund levende, slank og energisk krop i balance
  • Øget selvtillid og selvværd, så du acceptere dig selv og din krop med alt hvad du rummer
  • En veltrænet krop og en flot kropsholdning
  • En fladere mave og en høj forbrænding

 

TBZ- FLOW – Et trænings- og terapisystem, med fokus på styrke, kontrol og balance med lynhurtig effekt på krop, sind og sjæl.

Sæt turbo på din kropsbevidsthed og få sunde effektive træningsvaner for altid. 

På dette slankeforløb lærer du at forstå og mærke din egen krop, med simple træningsteknikker, så du øger din kropsbevidsthed. Du lærer både at være rolig, afslappet, dynamisk og powerfuld og får alle kongeøvelserne, som forvandler din krop og dit sind, så du glæder dig til næste træningspas, fordi du mærker glæden bobler inden i dig.

8 ugers fællestræning med små skridt til varigt og holdbart vægttab

Forløbet starter med, du opnår kropskontakt og lærer at mærke dig selv, med fokus på åndedrætsteknikker og blide yogaøvelser. Stiller og roligt bygger du dine muskler, led og din konditionen op, så du oplever succes uge for uge i alle dine træningspas.

8 ugers undersvinsning, hvor du træner på slankehold 1 gang om ugen i fællesskab med andre ligesindede kvinder, her i Odense i min lille træningsoase. Jeg ligger vægt på sikkerhed og kvalitet, så du lærer at udføre træningsøvelserne korrekt, så du undgår skader og nedslidning. 

Det betyder vi starter med at træne, dine fodled, knæled og hofter og de små stabiliserende muskler i kroppen, så din krop bliver bygget op til at løbe i små intervaller, inde du løber en længere tur – Vi går efter du kan løbe 3 kilometer i alt.

Derud over skal du selv træner 2 gange om ugen, i naturen, hvor du kan vælge at gå, powerwalking eller løb kombineret med mit styketræningsprogram, som du modtager på video, så du kan træne præcis når det passer dig.

Er det her dig?

Du har måske allerede prøvet at træne, men du opnå ikke de resultater du drømmer om, og du savner respons og effekt af din indsats.

Eller sagt på en anden måde: Du savner, at mærke der sker noget når du hoppe i dit træningstøj både på vægten, figuren og humøret, så du ikke giver op eller laver en overspringshandling.

Du savner en plan som virker og som 100% gør du opnå din drømmevægt, uden du skal knokle R…. ud af bukserne.

Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående, så har jeg 2 nyheder til dig – en god og en dårlig.

Først den dårlige:

Du mærker ikke dig selv og de signaler kroppen sender til dig, og forstår dem ikke. Eller hvordan du skal bruge kroppens signaler.

Beklager, men det er desværre et smertefuldt faktum, at alt for mange træner uden at forstå deres egen krop, og derfor udebliver resultaterne. Mange gør meget, men desværre det forkerte, og spilder dermed kostbar tid.

Og det allerværste:

Det bliver ikke anderledes, før du ændre det du gør lige nu, så længe du gør det samme opnår du ingen ændring i din kropsforvandling.

Beklager, men det er sandheden.

 

Den gode nyhed er

Du kan lære at træne ved hjælp af de mine metoder og opnå effekt lynhurtigt, og slippe for at træne i blinde.

Og, NEJ du skal ikke træner hver dag, blot 3 gange om ugen.

En gang træning med mig og 2 x træning selv, som kun tager 45 minutter pr. træningspas.

Og ikke nok med det, du lærer det er ok at smide sig på sofaen uden dårlig samvittighed, fordi din krop har en efterforbrænding på 48 timer efter et træningspas, så du kan slappe helt af og vide din krop bliver stærkere og sundere, når den hviler.

Hør lige her: Træning handler ikke om, at være god, men det handler om nærvær, lyst, motivation og sunde vaner.

Når du har din opmærksomhed på dit sind og din krop, så er du nærværende. Når du mærker blodet pumper og hjertet banker, så mærker du din livsenergi og når du træner din styrke så mærker du hvor meget power du virkelig rummer til at opnå din drømmevægt for evigt.

Terapeutisk træning med små skridt til varigt og holdbart vægttab indeholder:

Mit slankehold er for dig, som vil have en ny livsstil og nå drømmevægten på 10 uger.

Det er en del af mit vægttabsforløb, hvor der er fuld fokus på hele dig, med både akupunktur, kost, træning, tanker og følelser.

Sådan foregår mit slankehold:

De første 4 uger har vi fællestræning i min lille træningsoase i Pakhusgården 14.

De sidste 4 uger har vi fællestræning i Hole skov, som ligger ved Rugårdsvej 591

Sundhedsblog

På min sundhedsblog har jeg skrevet mere, omkring træning i naturen, samt vejen til, at slippe fri af overvægt i overgangsalderen.

Lær hemmeligheden bag vægttab

5 steps som sikrer dig vægttab

Har alderen sat sine spor?

Oplever du også, du kæmper forgæves med vægten og figuren?

Sådan får du resultater med min 5 steps som sikrer dig vægttab!

Lad mig vise dig vejen, med mit 14 dages mini-kursus.

5 stpes som sikrer dig vægttab nu!