Træning som øger din forbrænding.

Du behøver ikke bliver overvægtig i overgangsalderen.

Du kan stadigvæk få en høj forbrænding, og forhindre mavefedtet sætter sig som et bildæk på din mave og hofter.

Tiden har en helt naturlig gang i din krop, og den kan du ikke løbe fra, men alt håb er ikke ude fordi du er rundet de 40 år.

Det ved jeg, for jeg er selv 48 år, og har udviklet et træningskoncept, som er skræddersyet efter den forandringsproces, som sker med de kvindelige hormoner efter 40 års alderen.Slankehold Odense

Du kan stadivæk, få en høj forbrænding med den helt rigtige træning.

Nu skal din træningsstategi optimere din indre sundhed og den forandringsproces som sker i kroppen.

Når du kender vejen, kan du sætte ind med en træning som øger din forbrænding.

 

 

Det du skal være opmærksom på, er de ændringer som sker i kroppen helt naturligt får du:

  • Mere følsomhed over for stress
  • Mindre energi
  • Mindre forbrænding
  • Korter restitutionstid
  • Din musklemasse bliver mindre
  • Dine kogler, led og sener bliver mere stive og mister deres smidighed
  • Fedtet flytter sig fra hofterne og lårene til mavefedt.
  • Derfor er det nu du skal udnytte, du faktisk kan tabe dig mere ved at træne mindre.

Det du skal træne skal hænge sammen med det som sker i kroppen, så du taber dig og får forbrændt fedtet på maven.

 

Træning som øger din forbrænding

Træning er nøglen til, at øge din forbrænding – og personligt mener jeg alle kan træne, det handler om at finde en træning som passer præcis til dig. Træning styrker dine musklerne og øger kroppens forbrænding markant.

Med simple livsstils-ændringer kan du påvirke din krops hormonbalance og tarmsystem, så fedtet ikke sætter sig på kroppen med simpelhen bliver forbrændt.

Sådan øger du din forbrænding med den rigtige træning 

Du skal træne dit nervesystem, fordi du bliver mere påvirkelig overfor stress, dermed sikre du mere ro i dit indre og en stressfri krop. Som er helt afgørende for hele din hormonbalance.

Aktivitet i dine udrensningsorganer, får afgørende betydning, da du ellers kan blive tyk af affaldsstoffer og slim i dine organer.

Du skal træne din muskelmasse, så du får en høj forbrænding som arbejder 24/7

Du skal holde din krop smidig og spædstig, så du undgår nedslidning og skader på led og sener.

  1. Ro på nervesystemet                                                                      Træning som øger din forbrænding
  2. Optimal udrensning
  3. Øget muskelmasse
  4. Øget smidig i muskler og led

Træk vejret – Få ro på nervesystemet 

At få ro på nervestystemet er den første vej til at øge din forbrænding, fordi en stresset krop holder på fedt og væske depoter.

Stresshormonet kortisol påvirker en række andre hormoner som gør din forbrænding sløv og doven, samt øger din appetit.

Tab dig med yoga og få ro på nervesystemet.

Yoga hjælper dig med at få ro på nervesystemet med effektiv åndedrætsteknikker.

Yoga øger din forbrænding og hjælper kroppen med at rette op på hormonbalancen så du booster din forbrænding.

Træning som øger din forbrænding

Optimal Udrensning 

Når det handler om at øge din fedtforbrænding er det vigtig at kroppen kan give slip på væske, affaldsstoffer og slagger fra dit tarmsystem derfor skal du træne.

Når du træner stimulere du hele dit blod og lymfesystem dine tarm bevægelser øges så du kommer af med væske og affaldsstoffer helt naturligt.

En sund tarm er afgørende for din forbrænding, den slanke linje, stabilt blodsukker og vægttab.

Øg din fedtforbrænding med muskeltræning, frie vægte og kettlebells 

Dine muskler er din motor og jo flere muskler du har jo højre bliver din forbrænding.

Du skal satse på styrke – og konditionstræning som gør dig sund, slank og stræk samt får din forbrænding til at arbejde for dig 24-7.

Ja, når du træner har du en efter forbrænding helt op til 48 timer efter din træning.

Lyder det ikke fantastisk, at du kan slappe og på hvile dage få din krop til at forbrænde langt bedre?

Træning som øger din forbrænding

Når du øger din muskelmasse og din kondition påvirker du dine hormoner, og med den helt rigtige træning samt kost forhinder du fedtet i at lager sig på kroppen. Dine muskler bruger overskydende kulhydrater til genopbygning og restitution.

Vil du have en høj forbrænding og træne dig sund, slank og stræk?

Sund livsstil er et af min træningshold her i Odense, hvor du træner præcis det din krop har behov for, så du får en høj forbrænding.

Vil du tabe dig, så kan du komme med på mit slankehold, her viser jeg dig vejen til vægttab, og hvordan du får en høj forbrænding.

Lær hemmeligheden bag vægttab

5 steps som sikrer dig vægttab

Har alderen sat sine spor?

Oplever du også, du kæmper forgæves med vægten og figuren?

Sådan får du resultater med min 5 steps som sikrer dig vægttab!

Lad mig vise dig vejen, med mit 14 dages mini-kursus.

5 stpes som sikrer dig vægttab nu!